Barion Pixel Szállítási információk | Herbita
Hűségprogram logó - Herbita Hűségprogram
Hűségprogram logó - Herbita

Herbita hűségprogram

Regisztrált felhasználóként, minden elköltött 500 Ft után 1 pontot kapsz!

Kedvezményponthoz nem csak vásárlással juthatsz. Az alábbi módokon extra pontokat gyűjthetsz.

Regisztráció

Ha regisztrálsz a honlapunkon, akkor kezdetnek 75 hűségpontot adunk neked ajándékba.75 pont

Új fiók létrehozása

Hírlevél

Ha már regisztrált felhasználónk vagy és feliratkozol a hírleveleinkre, akkor 10 hűségpontot adunk neked ajándékba.10 pont

Facebook

Ha már regisztrált felhasználónk vagy és kedveled a Facebook oldalunkat, akkor 5 hűségpontot adunk neked ajándékba.5 pont

Megosztás

Ha már regisztrált felhasználónk vagy és a megosztás funkciót használva elküldöd egy termékünket valamelyik ismerősödnek, akkor egyszeri 5 hűségpontot adunk neked ajándékba.5 pont

2 500 Ft
250 pont
7 500 Ft
500 pont
15 000 Ft
750 pont
22 500 Ft
1000 pont

Ha szeretnéd beváltani a megszerzett pontjaidat, akkor jelentkezz be a fiókodba!

x

Ezen az oldalon sütiket használunk a személyre szabott böngészési élmény és a biztonság miatt. A webáruházunk felkeresésével és további böngészésével Ön beleegyezik azok használatába. - További információk

Elfogadom

Szállítási információk

Ismerd meg a Herbita szállítási szabályzatát

Általános információk

Minden rendelés a termék elérhetőségétől függ. Arra törekszünk, hogy a weboldalunkon megjelenített termékek mindegyike folyamatosan elérhető legyen számodra. Ennek ellenére megtörténhet, hogy egy termék a rendelés leadásakor nincs raktáron. Ilyen esetben értesítünk, és az eredeti fizetési móddal visszatérítjük a rendelés teljes összegét.

Szállítási hely

A Herbita kizárólag Magyarországi számlázási címmel rendelkező magánszemélyek részére értékesít és állít ki számlát. A weboldalunkon kínált tételek kizárólag Magyarországon található címekre szállíthatók.

Azoktól a külföldi magánszemélyektől is fogadunk rendeléseket, akik Magyarországi számlázási és szállítási címmel rendelkeznek. A Magyarországon kívüli szállítások jelenleg nem érhetők el.

Szállítási idő

A becsült szállítási időt a megrendelés leadása után adjuk meg. A szállítási idők becsült adatok, és nem a megrendelés dátumától, hanem a szállítás dátumától kezdődnek. A szállítási idők csak tájékoztató jellegűek, és a megrendelés elfogadásától és jóváhagyásától függenek.

Kivételes körülmények hiányában mindent megteszünk annak érdekében, hogy megrendelésedet a megrendelés dátumától számított 7 munkanapon belül teljesítsük. Szállítási napok: Minden héten hétfőtől péntekig, ünnepnapok kivételével. Felhívjuk figyelmedet, hogy egyes esetekben szabadság, leállás miatt a szállítás szünetelhet. A szünetelés időtartamát weboldalunk információs sávjában feltűnő módon láthatóvá teszünk.

Szállítási útmutató

Csomagszállító partnerünk a Magyar Posta, az ország legnagyobb csomagátvételi hálózatát biztosítja neked, ahol a házhoz szállítás mellett közel 3000 átvételi pont közül választod ki a számodra megfelelőt. Az átvételi pontok közé tartoznak a Postai szolgáltatóhelyek, MPL PostaPontok valamint MPL csomagautomaták. E-mail címed és telefonszámod megadása szállító partnerünk számára megkönnyíti a kézbesítést, hogy mindig a lehető leghamarabb megkapd a csomagod.

A kézbesítés folyamata a választott kézbesítési mód alapján:

  • Házhoz kézbesítésnél az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.
  • Kézbesítés PostaPontra: A Postára (Postán maradóként) vagy Partner PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap lehet. A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges.
  • Kézbesítés Csomagautomatára: Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről, mely az üzenet kézbesítését követő 2 munkanap. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. A csomag az üzenetben kapott azonosító kóddal, várakozás nélkül kivehető az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek az automatánál bankkártyával kell rendeznie az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt az MPL beszállítja a postára. Ekkor a címzett SMS-ben és e-mail-ben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és azt meddig veheti át.

Személyes átvételre Online bankkártyás fizetést követően telephelyünkön van lehetőséged. Cím: 8944 Sárhida, Béke u. 59. A személyes átvétel szállítási díj mentes és időpont egyeztetést igényel. Személyes átvétel választása esetén lépj kapcsolatba velünk a +36 30 272 5164 telefonszámon vagy e-mailben.

Szállítási költségek

A szállítási költség függ a rendelés súlyától és a szállítási módtól. Ha meg szeretnéd tudni, mennyibe kerül a rendelésed kiszállítása, egyszerűen tedd a megvásárolni kívánt termékeket a kosárba, és lépj tovább a kosár „Áttekintés” oldalára. Itt megjelennek a szállítási költségek.

A kiszállítás dátuma a szállítói szállítási gyakorlattól, a szállítás helyétől, a kézbesítés módjától és a megrendelt termékektől függően változhat. Kivételes, indokolt esetben a termékek külön szállítmányban is szállíthatók.

Szállítás közben megsérült tárgyak

Ha a csomagolás a kiszállításkor megsérült, kérjük készíts fényképet a sérülésről és kérd a kézbesítést végző személyt, hogy dokumentálja a sérülés tényét, majd mielőbb lépj kapcsolatba velünk a +36 30 272 5164 telefonszámon, vagy e-mailben.

Kérdések

Ha bármilyen kérdésed van a szállítással és a szállítással vagy a rendelésével kapcsolatban, kérjük, lépj kapcsolatba velünk az info@herbita.hu e-mail címen.

Visszaküldési szabályzat

Tájékoztatunk, hogy a Herbita mindent megtesz annak érdekében, hogy a termékfotók valósághűen mutassák be a termékeket. Kérjük vedd figyelembe, hogy – különösen a gyógynövények, magvak, fűszerek és gyümölcsök esetében – a színárnyalatok eltérőek lehetnek a különböző elektronikus eszközökön történő megjelenítés során. A színeltérés nem befolyásolja a termék minőségét. Azonkívül a gyógynövények színe és struktúrája szállításonként is változhat. Bár igyekszünk lépést tartani a termékfotók mindenkori aktualizálásával, mégis tapasztalhatsz eltérést. Az esetleges eltérés azonban nem befolyásolja a termék minőségét és a leírás szerinti célra történő felhasználását.

Engedélyezett visszatérítések

Visszaküldést elfogadunk. (Kérjük vedd figyelembe a 3. pontban felsorolt kivételeket.) A bontatlan termékeket eredeti csomagolásban a vásárlástól számított 14 napon belül visszaküldheted nyugtával vagy vásárlást igazoló bizonylattal. Ha 15 vagy több nap telt el a vásárlás óta, nem tudunk visszatérítést vagy cserét ajánlani. A visszaküldött termék kézhezvételét követően teljes körűen megvizsgáljuk, és észszerű időn belül e-mailben értesítünk, hogy jogosult vagy-e a visszaküldésre. Ha jogosult vagy a visszaküldésre, visszatérítjük a vételárat, és automatikusan jóváírást alkalmazunk az eredeti fizetési mód szerint.

Csere

Csak akkor cserélünk árut, ha az hibás vagy sérült. Abban az esetben, ha úgy ítéled meg, hogy egy termék hibás, haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 30 272 5164 telefonszámon a termék és a hiba részleteivel. A hibásnak ítélt terméket a következő címre küldheted: Herbita, 8944 Sárhida, Béke u. 59.

A visszaküldött termék átvételekor azt teljes körűen megvizsgáljuk, és észszerű időn belül e-mailben értesítünk arról, hogy a hiba miatt jogosult vagy-e cserére. Ha jogosult vagy, csereterméket küldünk neked.

Kivételek

Egyes tételek nem visszaválthatók és nem cserélhetők. Ide sorolhatóak például:

  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző áruk;
  • olyan zárt csomagolású áruk, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Szállítás

A visszaküldendő terméket a következő címre küldheted: Herbita, 8944 Sárhida, Béke u. 59. A visszatérítés nem tartalmazza a csomagolási szelvényen vagy számlán feltüntetett szállítási és kezelési költségeket. Minden visszaküldés utáni szállítási költséget neked kell előre kifizetned és biztosítanod. Továbbá vállalnod kell a felelősséget a szállítás során bekövetkezett elvesztésért vagy bármilyen sérülésért. Nem garantálhatjuk, hogy a visszaküldött terméket megkapjuk. A szállítási és kezelési költségek nem téríthetők vissza. A visszatérített összegek nem tartalmazzák a szállítási költséget.