Kedvezményponthoz nem csak vásárlással juthatsz. Az alábbi módokon extra pontokat gyűjthetsz.
Regisztráció
Ha regisztrálsz a honlapunkon, akkor kezdetnek 75 hűségpontot adunk neked ajándékba.75 pont
Új fiók létrehozásaHírlevél
Ha már regisztrált felhasználónk vagy és feliratkozol a hírleveleinkre, akkor 10 hűségpontot adunk neked ajándékba.10 pont
Ha már regisztrált felhasználónk vagy és kedveled a Facebook oldalunkat, akkor 5 hűségpontot adunk neked ajándékba.5 pont
Megosztás
Ha már regisztrált felhasználónk vagy és a megosztás funkciót használva elküldöd egy termékünket valamelyik ismerősödnek, akkor egyszeri 5 hűségpontot adunk neked ajándékba.5 pont
Ha szeretnéd beváltani a megszerzett pontjaidat, akkor jelentkezz be a fiókodba!
1.) Regisztrációval és regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást a webáruházunkban.
2.) A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy képére történő kattintást követően tájékozódhatsz.
3.) A terméklapon található „Kosárba” gombra kattintva tudod behelyezni a kosaradba a kiválasztott terméket.
4.) Miután ezt megtetted, nyisd meg a "Kosár" menüpontot.
5.) Itt a "Módosítás" gombra kattintva módosíthatod a mennyiségeket vagy törölheted azokat a termékeket amelyeket mégsem szeretnél megvásárolni. A változásokat a "Kész" gombra kattintva tudod véglegesíteni. Ha mindent rendben találsz, akkor a "Tovább" gombra kattintva tudsz tovább lépni a "Szállítás" részhez.
6.) A "Szállítás" résznél tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbb szállítási módot. Miután kiválasztottad, kattints a "Tovább" gombra, és ez tovább léptet a "Számlázás" részre.
7.) A "Számlázás" résznél tudod megadni a számlázási adataidat, és itt határozhatod meg, hogy milyen fizetési móddal szeretnéd kiegyenlíteni a megrendelésed. Miután kitöltöttél minden adatot és válaszottál, kattints a "Tovább" gombra, hogy eljuss az "Áttekintés" részhez.
8.) Az "Áttekintés" résznél tudod ellenőrzni a kosárba tett termékek és azok mennyiségének helyességét. Ha megadtál kedvezménykódot, akkor azt is itt találod. Miután ellernőzited a szállítási és számlázási adatok helyességét, az oldal alján látod a rendszer által automatikusan kiszámolt szállítási díjat és a fizetendő végösszeget.
9.) A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Adatvédelmi tájékoztató és a Felhasználási Feltételek elfogadásáról és a fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az Adatvédelmi tájékoztató és a Felhasználási feltételek rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.
10.) Ha minden rendben találtál, akkor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására.
11.) A megrendelés elküldését követően az általad választott fizetési mód befolyásolja a további lépéseket:
11/A.) Amennyiben az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget választottad, akkor a rendszer átirányít a Barion fizetési felületére. (Mi nem látjuk és nem férünk hozzá a bizalmas bankkártya adatokhoz, melyeket a fizetés során a Barion Payment Zrt.-nek megadsz.) Amennyiben sikeres volt a fizetés, a Barion visszairányít a webáruházunkba, ahol értesítünk a rendelés sikeres leadásáról és a fizetés sikerességéről. Ha a fizetés valamilyen oknál fogva megszakadna, akkor a "Megrendelés állapota" oldalon (miután megadta a rendelés számát) lehetőséged van újra elindítani a fizetést a "Most fizetek Barionnal" gombra kattintva.
11/B.) Amennyiben az "Árufizetés (utánvétel)" lehetőséget választottad, akkor a rendszer értesít a rendelés sikeres leadásáról.
12.) A megrendelés elküldése után egy visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát és dátumát, amely a későbbi ügyintézést segítheti, valamint az Adatvédelmi tájékoztató és a Felhasználási feltételek elektronikus változatára mutató hivatkozást.
13.) Ha elküldted a megrendelésedet és a visszaigazoló e-mail-ben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, helytelen termék megrendelés stb.) veszel észre a rendeléssel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.
14.) A rendelés állapotát a "Megrendelés állapota" oldalon tudod ellenőrizni. Mivel szeretnénk, hogy jól értesült legyél a rendeléseddel kapcsolatban, ezért amikor a rendelé állapota megváltozik erről e-mail-ben értesíteni fogunk.
Reméljük, hogy ez a cikk segített neked!
Köszönjük, hogy elolvastad!