Barion Pixel A rendelés menete | Információk | Herbita
Hűségprogram logó - Herbita Hűségprogram
Hűségprogram logó - Herbita

Herbita hűségprogram

Regisztrált felhasználóként, minden elköltött 500 Ft után 1 pontot kapsz!

Kedvezményponthoz nem csak vásárlással juthatsz. Az alábbi módokon extra pontokat gyűjthetsz.

Regisztráció

Ha regisztrálsz a honlapunkon, akkor kezdetnek 75 hűségpontot adunk neked ajándékba.75 pont

Új fiók létrehozása

Hírlevél

Ha már regisztrált felhasználónk vagy és feliratkozol a hírleveleinkre, akkor 10 hűségpontot adunk neked ajándékba.10 pont

Facebook

Ha már regisztrált felhasználónk vagy és kedveled a Facebook oldalunkat, akkor 5 hűségpontot adunk neked ajándékba.5 pont

Megosztás

Ha már regisztrált felhasználónk vagy és a megosztás funkciót használva elküldöd egy termékünket valamelyik ismerősödnek, akkor egyszeri 5 hűségpontot adunk neked ajándékba.5 pont

2 500 Ft
250 pont
7 500 Ft
500 pont
15 000 Ft
750 pont
22 500 Ft
1000 pont

Ha szeretnéd beváltani a megszerzett pontjaidat, akkor jelentkezz be a fiókodba!

x

Ezen az oldalon sütiket használunk a személyre szabott böngészési élmény és a biztonság miatt. A webáruházunk felkeresésével és további böngészésével Ön beleegyezik azok használatába. - További információk

Elfogadom

A rendelés menete

1.) Regisztrációval és regisztráció nélkül is megkezdheted a vásárlást a webáruházunkban.

2.) A megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, a termék nevére vagy képére történő kattintást követően tájékozódhatsz.

3.) A terméklapon található „Kosárba” gombra kattintva tudod behelyezni a kosaradba a kiválasztott terméket.

4.) Miután ezt megtetted, nyisd meg a "Kosár" menüpontot.

5.) Itt a "Módosítás" gombra kattintva módosíthatod a mennyiségeket vagy törölheted azokat a termékeket amelyeket mégsem szeretnél megvásárolni. A változásokat a "Kész" gombra kattintva tudod véglegesíteni. Ha mindent rendben találsz, akkor a "Tovább" gombra kattintva tudsz tovább lépni a "Szállítás" részhez.

6.) A "Szállítás" résznél tudod kiválasztani a számodra legmegfelelőbb szállítási módot. Miután kiválasztottad, kattints a "Tovább" gombra, és ez tovább léptet a "Számlázás" részre.

7.) A "Számlázás" résznél tudod megadni a számlázási adataidat, és itt határozhatod meg, hogy milyen fizetési móddal szeretnéd kiegyenlíteni a megrendelésed. Miután kitöltöttél minden adatot és válaszottál, kattints a "Tovább" gombra, hogy eljuss az "Áttekintés" részhez.

8.) Az "Áttekintés" résznél tudod ellenőrzni a kosárba tett termékek és azok mennyiségének helyességét. Ha megadtál kedvezménykódot, akkor azt is itt találod. Miután ellernőzited a szállítási és számlázási adatok helyességét, az oldal alján látod a rendszer által automatikusan kiszámolt szállítási díjat és a fizetendő végösszeget.

9.) A rendszer a megrendelés véglegesítése előtt nyilatkoztat az Adatvédelmi tájékoztató és a Felhasználási Feltételek elfogadásáról és a fizetési kötelezettségeid tudomásulvételével kapcsolatban, amely a vásárlás feltétele. Ha nem fogadod el az Adatvédelmi tájékoztató és a Felhasználási feltételek rendelkezéseit és a megrendelésből eredő költségeket, a szerződés nem jön létre.

10.) Ha minden rendben találtál, akkor a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudod véglegesíteni megrendelésedet és elküldeni részünkre. A megrendelés elküldéséig, a megrendelés bármely szakaszában lehetőséged van az adatbeviteli hibák javítására.

11.) A megrendelés elküldését követően az általad választott fizetési mód befolyásolja a további lépéseket:

11/A.) Amennyiben az "Online bankkártyás fizetés" lehetőséget választottad, akkor a rendszer átirányít a Barion fizetési felületére. (Mi nem látjuk és nem férünk hozzá a bizalmas bankkártya adatokhoz, melyeket a fizetés során a Barion Payment Zrt.-nek megadsz.) Amennyiben sikeres volt a fizetés, a Barion visszairányít a webáruházunkba, ahol értesítünk a rendelés sikeres leadásáról és a fizetés sikerességéről. Ha a fizetés valamilyen oknál fogva megszakadna, akkor a "Megrendelés állapota" oldalon (miután megadta a rendelés számát) lehetőséged van újra elindítani a fizetést a "Most fizetek Barionnal" gombra kattintva.

11/B.) Amennyiben az "Árufizetés (utánvétel)" lehetőséget választottad, akkor a rendszer értesít a rendelés sikeres leadásáról.

12.) A megrendelés elküldése után egy visszaigazoló e-mail-ben megtalálod a megrendelésed számát és dátumát, amely a későbbi ügyintézést segítheti, valamint az Adatvédelmi tájékoztató és a Felhasználási feltételek elektronikus változatára mutató hivatkozást.

13.) Ha elküldted a megrendelésedet és a visszaigazoló e-mail-ben hibát (több termék rendelése, hibás szállítási cím, helytelen termék megrendelés stb.) veszel észre a rendeléssel kapcsolatban, kérjük, hogy haladéktalanul vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

14.) A rendelés állapotát a "Megrendelés állapota" oldalon tudod ellenőrizni. Mivel szeretnénk, hogy jól értesült legyél a rendeléseddel kapcsolatban, ezért amikor a rendelé állapota megváltozik erről e-mail-ben értesíteni fogunk.

Reméljük, hogy ez a cikk segített neked!
Köszönjük, hogy elolvastad!